Pagine

benvenuti

mercoledì 14 luglio 2010

il mio paese

IL MIO PAESE



Voglio dedicare questa poesia di Biagio Marin a mio fratello e alle mie cugine
che per vari motivi hanno dovuto lasciare il paese dove sono nati per andare
ad abitare altrove.
Tratta da La girlanda de gno suore (1922 )

EL GNO PAESE BELO

El gno pese belo
tra sielo e mar par un castelo in aria;
atorno d'elo, sol e stele
i fa la luminaria
El xe fato de luse
de riflessi malai d'arcobalen,
de colane de perle indiane
e de sielo seren.
El xe fato de pause
d'aria, de contracanti d'aque fonde,
de antichi salmi patrierchin
cantai co boche tonde;
fato de erbe amare
e de palidi fiuri sensa odor,
de poca carne e poca zogia,
ma del piu' grando amor.
Paese a melodie
ventose, e de fondali stanchi e queti,
de vele a torziolon pel mar,
reame de poeti


Che questo vi possa far sentire piu' vicini
alla nostra isola
baci
NANA'




Nessun commento:

Posta un commento

grazie per il vostro commento